Několik vět úvodem

Ráda bych Vás přivítala na svém novém blogu!

Nemyslím si, že příběhy, které budu psát budou něčím výjimečné. Den co den popisuji stránky svého deníku svými příhodami a zakládám je zpátky do šuplíku. Jaká škoda, že sama po sobě ty řádky nakonec nečtu! A tak mě napadlo, třeba někdo jiný by mé malé příběhy ocenil.

Za poslední rok se mi podařilo zhubnout osm kilo. Vím, není to moc, ani málo, moje postava se nezměnila nějakým zásadním způsobem a ačkoli nemám vysekanou formu, splnila jsem si v životě snad první cíl, který jsem si stanovila. Celý rok mě motivace neopustila a rozhodla jsem se, že v tom budu pokračovat i nadále. 

Upřímně jsem doufala, že by moje zkušenosti a věci, které jsem objevila mohly někomu pomoci. Zhubnout a změnit životní styl není tak těžké. Stačí si hlídat výdej kalorií a máte úspěch v kapse. Ale o tom žádný příběh není. Za každým stanoveným cílem se skrývá více, než jen zběžné počítání příjmu. A já se o to s vámi chci podělit! O všechny vítězství i prohry. 

white petaled flowers close-up photo of vegetable salad person walking on mountain during daytime
Strangee

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.